GDPR

You are here:

NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ATUNCI CÂND REPREZENTAȚI O PERSOANĂ JURIDICĂ

Această notă de informare privește modul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal când reprezentați o persoană juridică, client sau partener al societății noastre. Sunt informații importante, de aceea vă rugăm să le citiți cu atenție.
Pe scurt, aici veți găsi informații despre:

  1. Cine suntem
  2. Cum ne puteți contacta
  3. Ce fel de informații colectăm de la dumneavoastră și care sunt sursele din care provin datele pe care le colectăm
  4. Care e scopul pentru care colectăm aceste informații, temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră și interesele legitime pentru prelucrare
  5. Cât timp păstrăm datele dumneavoastră
  6. Cui divulgăm datele și de ce
  7. Informații despre transferarea datelor în afara Uniunii Europene
  8. Care sunt drepturile dumneavoastră

1. Cine suntem

EDI PLAST DESIGN SRL, persoană juridică română, cu sediul în Str. Prof. Nicolae Marinescu, nr. 19, Vlăsceni (Potlogi), Dâmbovița, Romania, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J15/529/2022, Cod Înregistrare Fiscală 45911737, reprezentată legal de Alexandrescu Eduard, având calitatea de Administrator, e-mail office@ediplast.ro, telefon +40770709594

2. Cum ne puteți contacta

Pentru orice informații referitoare la modul în care prelucrăm date cu caracter personal, ne puteți contacta pe adresa de e-mail office@ediplast.ro

3. Ce fel de informații colectăm și care sunt sursele din care provin datele pe care le colectăm

A. DATELE DUMNEAVOASTRĂ DACĂ LUCRAȚI ÎN CADRUL SOCIETĂȚILOR PENTRU CARE SE DESFĂȘOARĂ ACTIVITATEA DE PRESTĂRI SERVICII (Clienții noștri)

Sursa de obținere a datelor cu caracter personal:
În cadrul activității de relații cu clienții sau de stabilire a relațiilor cu posibili clienți, vom avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când reprezentați clientul / posibilul client.

Datele vor fi puse la dispoziție:
a) direct, de către dumneavoastră, sau
b) indirect, prin punerea la dispoziție a datelor dumneavoastră de către administrator, manager sau alte persoane din cadrul societății.
Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm:

  • nume și prenume;
  • telefon, e-mail, adresă;
  • informații despre funcția deținută.

B. DATELE DUMNEAVOASTRĂ DACĂ LUCRAȚI ÎN CADRUL SOCIETĂȚILOR CU CARE COLABORĂM (Colaboratorii noștri)
Sursa de obținere a datelor cu caracter personal:
În cadrul activității de desfășurare a relațiilor cu partenerii sau de stabilire a relațiilor cu posibili parteneri, vom avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când reprezentați partenerul / posibilul partener. Datele vor fi puse la dispoziție:


a) direct, prin punerea la dispoziție a datelor personale de către dumneavoastră, sau
b) indirect, prin punerea la dispoziție a datelor colegilor/angajaților de către administrator, manager sau alte persoane din cadrul societății.


Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm:

  • nume și prenume;
  • telefon, e-mail, adresă;
  • informații despre funcția deținută.

4. Care e scopul pentru care colectăm aceste informații, temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră și ce interese legitime avem pentru prelucrare

Datele sunt colectate pentru a putea realiza comunicarea în cadrul activităților premergătoare încheierii unui contract de prestări servicii și în cadrul activităților din contractul de prestări servicii, după semnarea acestuia, sau pentru a putea realiza comunicarea în cadrul activităților premergătoare încheierii unui contract de colaborare și în cadrul activităților din contractul de colaborare, după semnarea acestuia.
Ne întemeiem prelucrarea pe interesul legitim urmărit de noi. Acest temei al prelucrării este prevăzut de art. 6 alin. (1) lit. f) din Regulamentul (UE) 2016/679.
Interesul nostru legitim este de a iniția contractele de colaborare sau de prestări servicii cu clienții / partenerii persoane juridice și de a realiza obiectul acestor contracte în cele mai bune condiții. Ca urmare, este inevitabil că pentru realizarea acestor activități vom interacționa cu persoane fizice ca dumneavoastră, reprezentanți ai societăților, fie ei administratori sau alte persoane desemnate de societate pentru desfășurarea activităților din contractele de prestări servicii / de colaborare.

5. Cât timp păstrăm datele dumneavoastră
Datele vor fi păstrate timp de 10 ani de la încetarea contractului de prestări servicii sau a contractului de colaborare, pentru a permite apărarea oricărui drept în instanță, iar dacă datele dumneavoastră vor apărea pe contractele de prestări servicii/colaborare, timp de 50 de ani în scopuri de arhivare a documentelor financiar-contabile și a documentelor justificative.

6. Cui divulgăm datele și de ce
Putem divulga datele dumneavoastră către societatea de contabilitate, servicii de curierat, societatea de avocatură, societăților sau altor persoane fizice ori juridice cu care colaborăm, atunci când divulgarea este necesară pentru realizarea activităților din contractul de colaborare/prestări servicii, precum și oricăror autorități ale statului, la solicitarea acestora sau pentru apărarea unui drept în instanță.

7. Informații despre transferarea datelor în afara Uniunii Europene
La acest moment nu transferăm date cu caracter personal în afara Uniunii Europene.

8. Care sunt drepturile dumneavoastră

  1. Dreptul de a fi informat (prevăzut de art. 15 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a ști cine, cum și în ce modalitate vă prelucrează datele cu caracter personal.
  2. Dreptul de acces la date (prevăzut de art. 15 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, aveți acces la datele respective si la informații privind modalitatea în care vă prelucrăm datele.
  3. Dreptul la rectificare (prevăzut de art. 16 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a obține de la noi corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
  4. Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) (prevăzut de art. 17 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a ne cere să vă ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate.
    Aveți acest drept atunci când: (a) datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate și prelucrate, (b) v-ați retras consimțământul și nu mai există alt temei legal pentru prelucrare, (c) vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea sau (4) datele dumneavoastră au fost prelucrate ilegal.
  5. Dreptul la restricționarea prelucrării (prevăzut de art. 18 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a obține de la noi restricționarea prelucrării, atunci când se aplică unul din cazurile următoare: (a) contestați exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor; (b) prelucrarea este ilegală, iar dumneavoastră vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea; (c) în cazul în care nu mai era nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul prelucrării, dar ni le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanța; (d) în cazul în care vă opuneți prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile noastre legitime prevalează asupra drepturilor dumneavoastră.
  6. Dreptul la portabilitatea datelor (prevăzut de art. 20 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a primi datele personale pe care ni le-ați furnizat și pe care noi le prelucrăm în temeiul unui contract sau al consimțământului, prin mijloace automate. Aveți dreptul de a primi aceste informații într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și aveți dreptul de a transmite aceste date unui alt operator, fără obstacole din partea noastră.
  7. Dreptul la opoziție (prevăzut de art. 21 din Regulamentul (UE) nr. 2016/679) – înseamnă că aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale, mai ales atunci când le folosim având ca temei legal consimțământul dumneavoastră.
  8. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care vă privesc sau vă afectează într-o măsură semnificativă.
  9. Dreptul de a formula o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro, tel: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212.

Vă rugăm să aveți în vedere și următoarele:

Perioada de timp: Vom încerca să răspundem la solicitarea dumneavoastră în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit din motive specifice legate de complexitatea cererii dumneavoastră. Când această perioadă va fi extinsă, vă vom informa despre termenul de prelungire și despre motivul pentru care am prelungit termenul.
Restricționarea accesului: în anumite situații, este posibil să nu vă putem oferi acces la toate sau la unele dintre datele dumneavoastră personale, din cauza dispozițiilor legale. Dacă refuzăm cererea dumneavoastră de acces, vă vom informa despre motivul refuzului.
Imposibilitatea de a vă identifica: În unele cazuri, este posibil să nu putem căuta datele dumneavoastră personale, din cauza identificatorilor pe care îi furnizați în solicitarea dumneavoastră. Vă vom informa despre această situație și vă vom oferi posibilitatea de a furniza, dacă este cazul, informații suplimentare pentru a vă identifica.

Pentru orice solicitări, ne puteți scrie la office@ediplast.ro